Меню
Профил
Език
Начало Измерване на качеството на обслужване Програма "Таен клиент" Мониторинг на качеството на обслужване чрез "Таен клиент" - Базисна цена

Мониторинг на качеството на обслужване чрез "Таен клиент" - Базисна цена

200.00 лв.

Мониторинг на качеството на обслужване чрез "Таен клиент" - Базисна цена

Проверките чрез  системата "Таен клиент" се извършват по предварително зададен сценарий,  който  се изготвя, въз основа на стандартите на обслужване в бизнеса Ви или тези, които искате да постигнете, изисквания и специфики на процесите. Целта на тайният клиент е да провокира уменията и знанията на служителите Ви, чрез прилагане на определени прийоми, което е основен инструмент за последващо оценяване на нивото на качеството на обслужване.

Подобен мониторинг може да се направи паралелно и на конкурентна фирма, за сверяване на часовника на заявителя.

За да се избегнат възможни неясноти или непредвидени обстоятелства, се провеждат повече от 2 проверки, с цел максимално коректен и точен резултат и информирано решение за слабите и силните страни на обслужването.

След всяка проверка се попълва анкета и след приключване на цялостното проучване, резултатите се обединяват. Заложеният алгоритъм в програмата "Таен клиент" ще остойности и определи нивото на удовлетвореност на клиентите Ви, което ще Ви помогне за последващи действия в бизнеса в тази посока.

Цената на проучването се определя в зависимост от мащаба на фирмата, местонахождението и броя на обектите, спецификите на бизнеса.

Базисната цена е на стойност 200 лв., като първата консултацията е напълно безплатна.

Изчерпан. Направете запитване

Добави в желани
- +

Бърза поръчка без регистрация

Само попълнете 4 полета
Ние ще се свържем с вас в рамките на работния ден.
Мониторинг на качеството на обслужване чрез "Таен клиент" - Базисна цена
Проверките чрез  системата "Таен клиент" се извършват по предварително зададен сценарий,  който  се изготвя, въз основа на стандартите на обслужване в бизнеса Ви или тези, които искате да постигнете, изисквания и специфики на процесите. Целта на тайният клиент е да провокира уменията и знанията на служителите Ви, чрез прилагане на определени прийоми, което е основен инструмент за последващо оценяване на нивото на качеството на обслужване.
Подобен мониторинг може да се направи паралелно и на конкурентна фирма, за сверяване на часовника на заявителя.
За да се избегнат възможни неясноти или непредвидени обстоятелства, се провеждат повече от 2 проверки, с цел максимално коректен и точен резултат и информирано решение за слабите и силните страни на обслужването.
След всяка проверка се попълва анкета и след приключване на цялостното проучване, резултатите се обединяват. Заложеният алгоритъм в програмата "Таен клиент" ще остойности и определи нивото на удовлетвореност на клиентите Ви, което ще Ви помогне за последващи действия в бизнеса в тази посока.
Цената на проучването се определя в зависимост от мащаба на фирмата, местонахождението и броя на обектите, спецификите на бизнеса.
Базисната цена е на стойност 200 лв., като първата консултацията е напълно безплатна.

Нови продукти

Най-продавани