Стандарт за обслужване на клиенти - базисна цена
350.00 лв.
Стандарт за обслужване на клиенти
Високото качество на обслужване на клиенти, освен че спомага за изграждане на чувство за удовлетвореност на потребителите на стоката или услугата, която предлагате, изгражда и надгражда доверие, което е незаменима част от успешните продажби.
Стандартизациите в обслужването напоследък набират сила в България, но все още не са на достатъчно високо ниво. За по-голяма част от фирмите, този детайл от работата се омаловажава, оставя се на по-заден план. Това е изключително рисково, тъй като конкуренцията е достатъчно голяма и използва всякакви прийоми за привличане на клиенти. Практиката показва, че компаниите, които имат създадени и внедрени стандарти за работа са със средно 26 % по-успешни в бизнеса, отколкото тези, които предлагат по-ниски цени за същия продукт. И това не е случайно.
В случай, че не сте въвели в компанията си стандарт за обслужване на клиенти, ние можем да Ви помогнем в това нелеко изпитание. В зависимост от спецификата на бизнеса Ви, установените слаби и силни страни в обслужването, ще създадем за Вас най-компактното и печелившо решение, което можете да оптимизирате и да надграждате с всеки изминал ден, предвид динамиката на пазара и повишаващите се изисквания на клиента.
В зависимост от дейността на компанията Ви, броя на служителите, обвързани с облужването на клиенти и броя на обектите, ще създадем за Вас уникален печеливш код на бизнеса Ви на изгодна цена.
Бърза поръчка без регистрация
Само попълнете 4 полета
Стандарт за обслужване на клиенти
Високото качество на обслужване на клиенти, освен че спомага за изграждане на чувство за удовлетвореност на потребителите на стоката или услугата, която предлагате, изгражда и надгражда доверие, което е незаменима част от успешните продажби.
Стандартизациите в обслужването напоследък набират сила в България, но все още не са на достатъчно високо ниво. За по-голяма част от фирмите, този детайл от работата се омаловажава, оставя се на по-заден план. Това е изключително рисково, тъй като конкуренцията е достатъчно голяма и използва всякакви прийоми за привличане на клиенти. Практиката показва, че компаниите, които имат създадени и внедрени стандарти за работа са със средно 26 % по-успешни в бизнеса, отколкото тези, които предлагат по-ниски цени за същия продукт. И това не е случайно.
В случай, че не сте въвели в компанията си стандарт за обслужване на клиенти, ние можем да Ви помогнем в това нелеко изпитание. В зависимост от спецификата на бизнеса Ви, установените слаби и силни страни в обслужването, ще създадем за Вас най-компактното и печелившо решение, което можете да оптимизирате и да надграждате с всеки изминал ден, предвид динамиката на пазара и повишаващите се изисквания на клиента.
В зависимост от дейността на компанията Ви, броя на служителите, обвързани с облужването на клиенти и броя на обектите, ще създадем за Вас уникален печеливш код на бизнеса Ви на изгодна цена.