Стандарт за обслужване на клиенти - базисна цена
-20%
280.00 лв.
Каталожна цена:
350.00 лв.
Отстъпка:
70.00 лв. (20.00%)
Стандарт за обслужване на клиенти
Високото качество на обслужване на клиенти, освен че спомага за изграждане на чувство за удовлетвореност на потребителите на стоката или услугата, която предлагате, изгражда и надгражда доверие, което е незаменима част от успешните продажби.
Стандартизациите в обслужването напоследък набират сила в България, но все още не са на достатъчно високо ниво. За по-голяма част от фирмите, този детайл от работата се омаловажава, оставя се на по-заден план. Това е изключително рисково, тъй като конкуренцията е достатъчно голяма и използва всякакви прийоми за привличане на клиенти. Практиката показва, че компаниите, които имат създадени и внедрени стандарти за работа са със средно 26 % по-успешни в бизнеса, отколкото тези, които предлагат по-ниски цени за същия продукт. И това не е случайно.
В случай, че не сте въвели в компанията си стандарт за обслужване на клиенти, ние можем да Ви помогнем в това нелеко изпитание. В зависимост от спецификата на бизнеса Ви, установените слаби и силни страни в обслужването, ще създадем за Вас най-компактното и печелившо решение, което можете да оптимизирате и да надграждате с всеки изминал ден, предвид динамиката на пазара и повишаващите се изисквания на клиента.
В зависимост от дейността на компанията Ви, броя на служителите, обвързани с облужването на клиенти и броя на обектите, ще създадем за Вас уникален печеливш код на бизнеса Ви на изгодна цена.
Бърза поръчка без регистрация
Само попълнете 4 полета
Стандарт за обслужване на клиенти
Високото качество на обслужване на клиенти, освен че спомага за изграждане на чувство за удовлетвореност на потребителите на стоката или услугата, която предлагате, изгражда и надгражда доверие, което е незаменима част от успешните продажби.
Стандартизациите в обслужването напоследък набират сила в България, но все още не са на достатъчно високо ниво. За по-голяма част от фирмите, този детайл от работата се омаловажава, оставя се на по-заден план. Това е изключително рисково, тъй като конкуренцията е достатъчно голяма и използва всякакви прийоми за привличане на клиенти. Практиката показва, че компаниите, които имат създадени и внедрени стандарти за работа са със средно 26 % по-успешни в бизнеса, отколкото тези, които предлагат по-ниски цени за същия продукт. И това не е случайно.
В случай, че не сте въвели в компанията си стандарт за обслужване на клиенти, ние можем да Ви помогнем в това нелеко изпитание. В зависимост от спецификата на бизнеса Ви, установените слаби и силни страни в обслужването, ще създадем за Вас най-компактното и печелившо решение, което можете да оптимизирате и да надграждате с всеки изминал ден, предвид динамиката на пазара и повишаващите се изисквания на клиента.
В зависимост от дейността на компанията Ви, броя на служителите, обвързани с облужването на клиенти и броя на обектите, ще създадем за Вас уникален печеливш код на бизнеса Ви на изгодна цена.